Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

19:16
מה ההיסטוריה של ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא ריקוד עם ממדינת קראלה שבהודו. הוא מבוצע על ידי אנשי קהילת עזבה, שהיו באופן מסורתי דייגים וטודי טאפרים. פירוש המילה "מרגרה" הוא "דייג" במליאלאם. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-the-north.php

ריקוד מרגרה יכול להתבצע על ידי גברים או נשים, אך הוא מבוצע בדרך כלל על ידי גברים בלבד. הרקדנים מלווים בתוף שנקרא 'צ'אנדה', שמנוגן במקל, ולעיתים בכלי הנקרא 'ת'פו' המפיק צליל כשהוא נפגע ברצפה או בקירות.

ריקוד המרגרה הוא ריקוד מסורתי של תושבי איי מאלוקו באינדונזיה.

ריקוד המרגרה הוא ריקוד מסורתי של תושבי איי מאלוקו באינדונזיה. השם "מרגרה" בא ממילה ישנה ל"ריקוד".

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של אודישה, הודו. הוא מבוצע על ידי אנשי השבט במהלך חגי קציר ואירועים אחרים. המילה 'מרגרה' פירושה "קבוצת רקדנים" בשפה המקומית.

ריקוד המרגרה נעשה במעגל עם שתי שורות של רקדניות ורקדניות בהתאמה. הרקדנים נעים בכיוון השעון תוך קריאת שירי עם, לעיתים בליווי תופים ומצלתיים.

ריקוד מרגרה הוא סוג של ריקוד עם המבוצע על ידי בני שבט המארג'י בג'הרקאנד, הודו. זהו ריקוד מעגלי המבוצע על ידי ארבעה רקדנים או יותר.

זוהי צורת ריקוד ותיקה מאוד שעברה בדורות. אנשי השבטים מאמינים שהריקוד הזה נמסר להם מאבותיהם והם אינם רשאים לבצע אותו אלא אם כן למדו אותו מהוריהם.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד עם שבטי עתיק ממדינת ג'הרקאנד, הודו. ריקוד עם מעגלי זה מבוצע על ידי 4 רקדנים או יותר כאשר כל רקדן אוחז בקצה אחד של פיסת בד שאורכה כ-10 רגל ורוחבה 5 מטר.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי שמקורו בכפר מרגרה, במחוז זוונגואה, בבורקינה פאסו. הוא מבוצע על ידי נשים הלובשות חצאיות צבעוניות ועוטפות ראש. הריקוד מתבצע באופן מסורתי במפגשים חברתיים ובחגיגות.

ריקוד מרגרה מבוצע בדרך כלל על ידי נשים לובשות חצאיות בצבעים עזים ועוטפות ראש. הוא מבוצע באופן מסורתי במפגשים חברתיים ובחגיגות.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת רג'סטאן ההודית.

מרגרה הוא ריקוד עם בראג'סטאן, הודו. זה חלק מתרבות המרווארי ומבוצע במשך מאות שנים. המילה 'מרגרה' נגזרת משתי המילים 'מאר' ו'גר'. מאר פירושו בית וגאר פירושו בית. מרגרות מבוצעות בדרך כלל בחגיגות כמו חתונות, פסטיבלים ואירועים אחרים.

ההיסטוריה של ריקוד מרגרה מתחילה מלפני מאות שנים, כאשר לא היו תסריטים כתובים או כל צורה אחרת של תיעוד זמין כדי לברר על מקורו של ריקוד העם הזה. האמינו שמקורו של ריקוד מרגרה ברג'סטאן בתקופת שלטונם של המוגולים בהודו. לקיסרים המוגולים היו פעם רקדני חצר משלהם שהיו מבצעים ריקודים בהזדמנויות שונות כמו חגיגות חתונה וכו'. הרקדנים היו לובשים בגדים צבעוניים עם תכשיטי כסף עליהם בזמן שהם רקדו מה שנתן לזה תוספת

Просмотров: 56 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar