Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

20:47
מה מונע תוכן כדי לומר לבנות מקרים הרמוניים עם נותני חסות: 10 כל השגיאות הממושכות

לא משנה מה המקצוע מרמז על החובות, כך התוכן מחויב לעשות מאמץ מרבי, כך המניות עם נותני החסות היו הרמוניות, הוא הפך, הביא אדם למקסימום של רגשות חיוביים. מה שנדרש לכך, לשים את זה מתון, לעשות, כמעט כל הבנות ולאחר מכן יודע - לטפל, טיפול, להראות את הרגשות שלך לא. ד '. תארו לעצמכם עובדה כי אבל יש כל כך הרבה אנשים חושבים את הדברים הבסיסיים כי הם בכלל כדי להימנע, כי הם הורגים דברים.

יְרִיבוּת

אם אתה סוף סוף סוף סוף מצדיק את העליונות שלך עם המחצית השנייה, אז המקצוע הוא התוכן, לא את האפשרות שלך. אובוט תשומת לב לעובדה שמוחצ'ין נשים לא נמצאות להשתמש באף שלהם יש את הזמן של התחרות. נותני חסות לסמוך על רגוע והרמוניה, ולא על היריבות בתוך זוג. ללא ספק, ראוי להזכיר כי בנוסף, זה התנהגות מוזרה למדי על ידי הנערה, במיוחד אם אתה לוקח בחשבון את העובדה כי הוא על הטיפול הראשון של נציג של רצפה חזקה.

דיון בבעיות עם אנשים אחרים

עדיין בימים ההם, לשים את זה מעט, הם אמרו שזה גם בלתי אפשרי "להתנצל מן הצריף". לדון במקרים עם נותני חסות עם אנשים אחרים, במיוחד במפתח רע: זה מאוד כמו אנשים נהגו להביע, רעיון רע. In-1, מפר תנאי סודיות. המשתמש יכול סוף סוף להיות נשוי, ובתוך ידיעתך, אנשים של סביבתו ניתן למצוא במלואו, אשר תיצור קשיים עצומים. 2, אומר לו על האיש שלו, להראות לאנשים שאינם מכבדים את הבחירה שלך, מי מעמיד אותך בעמדת נחיתות.

היעדר מגע מישוש

איך אנשים משמשים להביע קצת בסיסי והיעדרו מדויק יותר, אולי מאה אחוז, הפך, לפגוע בכל מקרים. ללא מגע, חולה, נשיקות וחיבוקים אינם מיוצרים על ידי אוסטוציה. תארו לעצמכם עובדה כי על זה הוא ברק הורמון כי הוא משכנע. אם אתה רוצה לשמור את נותן החסות ליד עצמך, כדי לדבר על תשלום יותר תשומת לב למגע הטוקטייל. זה, בסופו של דבר, ייקח תלות במגע שלך.

סרקזם

נראה שהדברים לא יכולים להיות ללא דופי בלי שאם נגיסות הדדית. יש צורך להדגיש את העובדה. ואני אפילו לא צריך להגיד כי סרקזם, בדיחות וארוחות מתאימים רק כאשר שני אנשים רואים את זה ישים. בין הומור שחור עם כעס קצה צר מאוד לא כל אחד יכול גם מיומנות צמיגים בין מושגים אלה. יש צורך להדגיש כי אין צורך לטשטש דברים עם הדברים העיקריים. עדיף לבנות הכל על רוך חיובי, אהבה.

רגש מוגזם

הרמוניה היא הומור, קלות השלווה. ובכן, אני רוצה להדגיש את העובדה כי ניקוק הוא לא ביטוי זרם חושני מהיר. גבר מרגיש בנוח כאשר נבחר שלו נמצא לינה יציבה וטובה של הרוח. ואם כשיש לך דמעות, אחרי 5 שנים, עד בינוני, את הדקות של צחוק היסטרי, ולאחר חצי שעה, זרימת הכעס נשפך, אז שום הרמוניה לא יכולה לדבר. כדי להראות רגשות במערכות יחסים יש צורך, אבל זה לא הכרחי להגזים. להוכיח את החסות בדיוק מה שהוא אוהב, כי מצב הרוח שלך, כמו כולם יודעים, מושפע באמת מן מצבו.

שליטה מלאה

הו, הגברות האלה. ללא ספק, כדאי לזכור כי תחושה של פשוט שייכות להם לחמניות. יש צורך להבין כי התוכן הוא לא בן זוג, ולא אישה, אז אני לא יכול להיות אף אחד על איזה סוג של שליטה. In-1, שיחות אינסופיות ו- SMS בזמן הולם ולבסוף עלולות להפוך את החסות של הקשיים. לא לכל אחד, התנהגות זו מסיחת מעבודה ופתרון מקרים בסיסיים. B-3, שליטה מחצי השני להתקשר רק רגשות שליליים. ואם אתה עדיין בנוסף, תתחיל למניפולציה של אדם ורגשותיו כדי לדבר, הם רק יעלו את ההרס של היחסים שלך. דירות דיסקרטיות

השוואה

לא רק לשייך את נותני החסות זה לזה. לא ברוח טוב או לא טוב. גברים אינם נסבלים, כל אזכור של מתחרים. תארו לעצמכם עובדה שמעולם לא מסתכמת לחוויית העבר של הנושאים האחרונים. לא, לשים את זה מתון, אומרים כי לעתים קרובות נתן פרחים או נתן יותר אמצעים. ההתנהגות הנוכחית בהחלט תוביל למה שהיינו אמורים לומר, Tovyu כי נותן החסות ילך משם.

ציפיות גבוהות

מה קריעה? זה כאשר אדם מצפה משהו, אבל בסופו של דבר הוא לא מקבל שום דבר. כמעט כל הבנות חושבות כך לדבר, מאשר אם גבר מלמלאים - אז הוא יספק את חייהם וחסרי דאגה. בפועל, הכל הופך להיות בסדר, כי אושר הוא לא רק במזומן, עדיין קיים מרכיב חושני. לא להיות מאוכזב, לא נהנה. לשלב מפוכח דברים ולא מצפה לשום דבר. זכור כי גם אתה צריך לעבוד כדי להגיע להרמוניה. ובכן, באופן כללי, אם זה כבר נפתח בגלוי, התוכן חייב לעשות מאמצים נוספים, כי זה יותר מעוניין בפטרון הקדוש כל עוד אפשרי.

לטפל ב

התוכן סבור כי הם קשורים לגברים, אז אלה מראש צריך סוף סוף להקיף אותם לטיפול ותשומת לב. אבל זה לא. Blown של בן הזוג שלו או בחורה אהובה הוא דבר אחד, ואת התוכן הוא אפשרות אחרת לגמרי. כאן הכל בנוי על יתרון הדדי. ואני אפילו לא צריך לדבר על מה ולכן, אם אתה רואה כי הפטרון הקדוש הוא מאוד קשוב לך, בהחלט תודה לך. לבסוף, נסו להראות את התשואה הגבוהה ביותר, את התשובה למעשיו, ואז הוא, לשים את זה מעט, יהיה לא נכון לעודד אותך.

Inservability בסוף, להקשיב

דבר כזה קטן מסוגל לפגוע אפילו כמה דברים חזקים להיות לידי ביטוי. אבל גברים המיוצגים על ידי מכולות לעתים קרובות למצוא בדיוק את האדם אשר יוכל סוף סוף להקשיב להם, בקושי, לתת עצה חשובה. לא כל האנשים יכולים להתרכז באדם אחר כדי להתחיל לדבר כדי לדבר. לפתח איכות זו בשבילך.

אתה רוצה לעשות עסקים עם חסות במשך זמן רב, נסו להימנע טעויות אלה. הרמוניה - אינדיקטור ראשי. לגודל זה יהיה החיים שלך, כך גדלה האפשרות כי בסופו של דבר תגדל במשהו שהחמור.

Просмотров: 79 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar