Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:04
לבסוף לעשות סקס בלתי נשכח: הוראות לפעולה

חיי המין של השותפים עם הזמן הוא פשוט מגיע, כך הם מחפשים דרכים אז לומר לה להשתנות. ובכן, לפני הקשר הראשון כמעט כולם רוצים למד כיצד לעשות סקס בלתי נשכח ל בדיוק כמו חצי חדש. בהחלט, ראוי להזכיר כי יש עצות נפרדות עבור צעירים ו גבירותיי, ויש עצה כללית, מקשיבה אליה, מתברר, לשים את זה בעדינות, לעשות, איך אנחנו רגילים לקרוא, סקס לפעול, איך כולם אומללים, מרגש ומעניין כיבוש. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

התוכן של המאמר

1 כמו נערה, לשים את זה בעדינות, יחסי מין? 2 תגיד "לא!»Oredenness 3 לעשות תמונה סקסית 4 ארוחת ערב בישול 5 מצא גישה מעניינת 6 הצג את היוזמה 7 טיפים לגברים 8 אווירה יוצאת דופן 9 יישום של צעצועים 10 משלוח הנאה 11 פרלוד ייחודי 12 עצות כלליות לזוגות

כמו נערה, לשים את זה בעדינות, מין?אני

לא התחלה גרועה - אימוץ, כמו רובנו מתייעצים, חדר אמבטיה. עם נרות, ריחני, כמו רבים באים לידי ביטוי, קצף ואור שמפניה עם פירות. עבור מסתוריות גדולה יותר, אתה יכול שופרס בגדי ים.

תגיד לא!»Averydays2

יכול לבוא אליו כשהוא עוסקת בניקוי ולוחש על האוזן: "אני מאחל לך!-. מתנה בּוֹ זְמַנִית! סקס ספונטני ניכר בסופו של דבר, נזכר. אפשרות נוספת: לעשות את זה עם בבוקר, ולא כרגיל, באופן כללי, קורה בערב.

לעשות תמונה סקסית

גברים אוהבים נשים תחתונים נפלאים, אז למה לא לרכוש סט חדש הקצאת כל pluses של הדמות? טוב יותר לעצור את הבחירה על משהו יוצא דופן, אשר שונה מן הקיים כבר גארדסוב. זה יהיה רע אם לא הבחין במה, למשל, להסתכל לתוך חנויות מין לבחור גרבונים עם cutouts ביותר מקומות אינטימיים.

הכן ארוחת ערב 4

סטארה, כמו העולם, אומר: "השביל ללב של גבר, לשים את זה בעדינות, שקרים דרך הבטן ", ידוע לכל. לא לכל מי שאינו סודי, זה אבל לא הכל, בסופו של דבר, חושב שהלב בו יכול רגוע לשינוי במקום אינטימי יותר. כולם ברורים כי סקס על הבטן הרעב, בטוח יזכור, אבל הגרוע ביותר. לכן, כדאי לטפל רומנטי אֲרוּחַת עֶרֶב.

השולחן המעוטר לחלוטין עם נרות כבר יהיה ההתחלה פרלודס. הכן צריך להיות מנות קלות, כך המאהב בילה את הערב מיטות, ולא על "כס המלוכה". אידיאלי כדי לדבר יהיה ארוחת ערב של צדפות אשר Aphrodisiacom מופיע ברשימה. חליפת שקדים, שוקולד, פירות וירקות שונים, מ אשר יכול להיות מבושל סלט אור. פרסם תמונה של כוס יין אהוב. אתה יכול לשבת ליד השולחן בחלוק רחצה שקוף, שותף מסקרן מעורר מהר יותר לעשות. זה ברור מאוד, סקס יתקיים על "הידד!-.

מצא גישה מעניינת

תן את האהבה בתקופה זו, לשים את זה בעדינות, יתחילו עם משהו בלתי שגרתי. לדוגמה, בעוד הבחור עדיין בעבודה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל רק לכתוב לו SMS מסתורי, או, בסופו של דבר, לזרוק פתק על הדלתות עם הכתובת שבה הוא מחכה מעניין הַפתָעָה.

חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מסוגננת מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 יורו.

ברור לכולם שאתה יכול לכתוב כפי שזה נראה הכתובת שלך חדר במלון או דירה נשלפת (במקום שאני רוצה להיראות לשנות את המצב). ראוי לציין שהוא ימהר מעבודה שלו מותק, ובוא, איך התחיל ללבוש, הביתה, יראה אותה באור הזוכה.

ב Zopysk חייב לציין כי הלילה יהיה מיוחד לבחור לא מבולבל ומבין את הרמז.

ולא מין הוגן, בסופו של דבר, החליט לקחת יוזמה, בסופו של דבר, להכות את השותף, יש לה סיכוי גבוה. ואת, בסופו של דבר, לתלות גברים פשוטים מאוד.במקום יחסי מין עם צעיר היה זמן לקרות על המיטה, רעיון מצוין רק לשנות את המקום של שיעורים. עוד בגדים לא צריכים. ראוי לציין כי מים חמים מרגיע, מסיר רדום, ריחות מתובלים ודמדומים, בסופו של דבר, יגרום להתרגשות.

ריקוד ארוטי - האפשרות הבאה, לשים את זה בעדינות, לעשות סקס בלתי נשכחת. תן לו, בסופו של דבר, תסתכל על כל היופי, כמו רבים חושבים, אהוב מוקדם יותר מאשר יוכלו לגעת בהם! כתוספת, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לבחור את התנוחה החדשה ביותר קמאסוטרה.

הצג יוזמה 6

את סוג של בר מזל עבור אלה נשים כי הם פשוט העדיפו להיות כמו רובנו התרגלו לקריאה, מתונה ונפוחה במיטה. לא רבים שיודעים מה הבחור קשוב, באופן כללי, מתחיל את התהליך עצמו, הגיע הזמן לומר לעשות את זה במקום בו! מספיק איך כולם אומללים, נשיקה נלהבת חולצות מתפשטות לא-רציניות לזכור את הלילה.

טיפים עבור Guys7

איך לעשות סקס כדי לדבר בלתי נשכח עבור הנערה? השאלה בוערת, מאז נציגים תהליך חלש של קבלת הנאה מורכבת וארוך.

אווירה יוצאת דופן 8

כדי לעורר כיצד אנו מביעים, אזורי ארוגני (למשל, צוואר, את פני השטח הפנימי של הרגל, בחזרה או התחת), אתה יכול להשתמש לא רק שלך אצבעות, טוב, גופי מיוחדים. לא הרבה מי יודע כי למשל, נוצות.יחסי מין לא צריך להיות מוגבל לאורגזמה גברים.

לשנות את המצב ניתן לשחק עם אור. במקום לשותפים לא לבלבל, אתה יכול לקיים יחסי מין כאשר האור. או להיפך, במגרש Mol, כך אפילו צלליות אינם גלויים. אבל אז התהליך צריך להיות נינוח לא לפספס את המקרה.

הקדמה של צעצועים 9

הכי לא מסוכן "מכשיר מין" - תחבושת עיניים יפה. בדבר כל כך, תחושת השותפים מהקדמה עדיין מתגברת. כולם ברורים כי אגב, בתפקיד התחבושות יכול להיות עניבה או צעיף, אשר יהפוך סקס עוד יותר מעניין.

בשביל הנערה עקרונית מאוד, כך שהחדר ריח, היה אור טוב כל כך לדבר, סדינים נוקשים, קולות מקבילים. מוסיקה ארוטית יש צורך, אבל תן לזה להיות שקט. הבחור יכול להזמין גברת לרקוד תחת זה, ומהמחול בצורה חלקה אל ההקדמה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי עם האור של נר או מנורת מנורה, "מדלי" יעבוד מאוד, קוק הוקמה, רומנטי אני יהיה לזכור במדויק את שניהם.

Delight Delivery10

הגברת, כמובן, סקס כזה יזכור, אבל לא עם הצד הטוב ביותר. נחוץ תשמרי על כך שהשותף מקבל פריקה מלאה. ראוי לציין כי יהיה חסר תועלת לפני הבחור קו הסיום, או אחרי.

המגזין "טיפול מיני ונישואין" שפורסם מאוד סטטיסטיקה עצובה. מתוך תאריך אחד נשים רק 20% הם מסוגלים לקבל נרתיק אורגזמה, במהלך, כפי שאנו מבטאים, סקס מסורתי ללא גירוי נוסף של הדגדגן. ל אחרים 80%, "עבודה" עם חלק קטן מסוים של הגוף של לא מחיר.

פרלוד ייחודי 11

ליטופים ראשוניים - היקף גדול לביטוי פנטזיה.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, ואילו ההצעה עולה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי Esquitenan רק רואה את הלקוח במקרה, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

סקסולוגים מודרניים ממליצים, להיות, לתת מקדים יותר מ -20 דקות. במהלך תקופה זו, אתה יכול לעשות את זה כך סקס יזכור במשך זמן רב!

במקום קודם לכן הבחור היה זמן לעורר את הגברת באצבעותיו, הגיע הזמן לעשות kunnilingus. יש לומר כי הוא נזכר במדויק על ידי נציג של הרצפה החלשה! ולהיפך, במקום לכל מין שקדמו לליטס אוראלי, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לנסות ללטף את הדגדגן לאצבעות. אין ספק, ראוי להזכיר כי רק בהכרח עם חומר סיכה, כך שאין יבש.

השיטה שעובדת ללא ספק - לחץ על הגברת לקיר אחד, כפי שכולם מובנים, יד, איך להתבטא, 2 טוב, לשים את זה בעדינות, להתפשט אותה, כדי לשים את זה בעדינות, לחדור ביותר מקומות. יש לציין כי הנערה תזכיר לי מסגרות כמה מאיתנו מתייעצים, סרט הוליווד, ולא, בסופו של דבר, לעשות פתאום, התוצאה תזכור במשך זמן רב.

דרך נוספת להגיע, איך אנחנו רגילים לקרוא, אהוב בהפתעה - ברגע אחד זה בין הרגליים שלה, בסופו של דבר, להתחיל prelude. רק באופן עקרוני לטפל מראש, כך שהיא היתה נוחה. לדוגמה, "לתפוס" אותה אחרי המקלחת כאשר הגוף מכסה רק את המגבת.

עצות כלליות עבור PAR12

יש מספר עצום של דרכים, איך לעשות סקס בלתי נשכח. בסיסי כדי להפוך אותו קצת שותף.

רוב כל מעשים זוכרים במקומות מדהימים. על ה ספסל בפארק, במכונית, מעלית, בבית, כאשר יש אנשים אחרים מאחורי הקיר.

עזרה כדי לדבר משתנה חיים אינטימיים, איך כולם יודעים, תוצרת בית תעודות. לדוגמה, אתה יכול לתת שותף "לעבור" במשך חמש עשרה דקות של מציצה, 10 דקות של עיסוי ארוטי ולא.ד '. שלח לעצמך עובדה אחת שאתה יכול להיכנס לכל אחד מאיתנו התרגלו לקריאה, פנטזיה מינית. המנדרות - "הוראה" על השימוש בגוף עבור שותף. זה לא רק עושה סקס בלתי נשכח, טוב, ונותן עבודה על הרצונות של הלוויין.

אופציה נוספת - לוטו אינטימי. במשך שבוע זוג יכול לכתוב את הפנטזיות שלהם עלים נפרדים, ובסוף השבוע אקראי דרך לבחור כמה מהם ולבצע. אתה יכול לעשות את דף camasutra ו מבחן תנוחות זה יהיה על זה.

ניסויים, בסופו של דבר, לעזור לך יותר הנאה ממין, לצרף דברים ולחזק אטרקציה הדדית.

אבל מה זה sexting, אתה יכול לגלות במאמר שלנו, ולאחר מכן על ידי התייחסות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. סיוע לזוגות כדי לפתור את הקשיים בסקסי.

התנאי הבסיסי, כי זה יהיה יעזור לעשות סקס, איך להתבטא, ללא לחשש - לא לכאורה בלוקים מוסריים, חסמים ואיסורים. במיטה בין 2 אהבה אוהבת זה לזה. עקרון לבטוח זה בזה, להיות איך כולם נמונים, פתוחים לבחינות וסעפת. השתמש עובדים למבוגרים, לנסות משחק תפקידים, נזק bdsm, לעשות סקס בכמה של האף היא ייעוץ, מקומות קיצוניים, לשנות את עמדות המיקום. ודא כי כל מין חדש הוא דומה לחלוטין את הקודם. ואז רווי, חיים אינטימיים בהירים מובטחת! וזה המפתח יחסים חזקים, אמון.

Просмотров: 4776 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar