Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

17:34
לא לעשות אפילו נורא: 9 כללי התנהגות של סקס רע

מחקר חדש הראה כי המחצית ביותר של היחסים הם סוף סוף מתחיל עם איך אנשים משמשים להביע חוויה מינית רעה. כ -58% מהנשאלים שהשתתפו בסקר ה- outpoll ו pureromance אמרו כי הפעם הראשונה שלהם היה לא נוח או אפילו נורא.

התוכן של המאמר

1 סקס רע 2 9 חוקי מין ירוד

סקר 2000 האמריקאים הראו כי רוב האנשים מתמודדים לפחות 4-5 פעמים בחייו שלהם ללא כבש, כפי שרבים באים לידי ביטוי, חוויות מיניות עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, שותף חדש. שים לב שרק 33% מהנשאלים ציינו כי יהיה כדאי לגישה אפשרית שותף, אם החוויה המינית הראשונה לא היתה משביעת רצון.

קצת מחציתם של המשיבים (53%) ציינו כי הם חוששים סוף סוף איך הגוף שלהם נראה, לפני, זה הפך, להיכנס לדברים אינטימיים עם מישהו בפעם הראשונה. קצת מחצית (48%) ציינו כי הדאגה ביותר איך, לבסוף, כדי לספק את ההנאה של שותף מיני ודאגה, כאשר משהו משתבש.

האם יש כללים ברורים להתנהגות של סקס רע וכיצד לא לעשות הוא עדיין נורא - לקרוא במאמר זה.

סקס רע

סקס הוא הנאה, זה נראה, הוא צריך להיות מהנה מעצם הגדרתה. זה לא סוד שהוא מתעניין מאוד בהנאה, אנחנו מרגישים כאב, גועל, גירוי, חוסר הנאה וסיפוק.

עבור אלה אשר רגילים לדבר, לפחות סוף סוף מבולבל במה שנחשב באופן ספציפי "סקס לא מוצלח", להסביר. לדברי המשתתפים בסקר של קבוצה המורכבת מהחבר'ה, כפי שיותר מאיתנו אומרת, תנאי מוקדם עשיר, שעבורו נקרא לבסוף סקס, היה מחסור באורגזמה (41% מהם הסכימו עם זה).

באופן ספציפי, חוסר אורגזמה כמו, כפי שהיינו מדברים, תנאי מוקדם למין מגעיל בעקבות היעדר חיבה הכנה (36% מהם ענו על זה). בסופו של דבר, 29% מהגברים הודו כי הם נסעו במיוחד כאשר סקס אוראלי לא היה משותף, הכל יצא מהר מאוד או שהם היו שיכורים מאוד להיות נכלל. דירות דיסקרטיות בחיפה

באשר שרובנו התרגלו לדבר, הנשים הנטושות, הרוב המכריע (57%) הסכימו כי, כפי שחוסר ההקדמה החסרה יכול גם להיות חפר, כפי שאנו כל הזמן אומר כל פגישה סקסית. יש צורך להדגיש כי אפילו מחציתם (44%, אם יהיו, איך אנחנו ברורים), הם אמרו כי המין היה, כמו רבים באים לידי ביטוי, רע כאשר הם לא חוו אורגזמה, והכול נעצר, קצת קצת התחיל.

זה סקרן כי כמו כמו עד 37% של הנשים הנסקרות מהם, הם אמרו כי סדינים מלוכלכים, מגוחך וכוח עליון מצבים יכולים מאה אחוז, בסופו של דבר, כדי למשוך את כל מצב הרוח. כנראה ואתה נתקל יותר מפעם אחת.

פרטנר אמר שם של מישהו אחר

אתה על קו הסיום, הגוף שלך הוא בערך, לשים את זה בעדינות, יעקוף את האורגזמה החזקה ביותר בחייך. וכך, השותף שלך הוא צמר, זה הפך להרשים אותך לעצמי, ולחישות בלהט באוזן: "Nastya". שים לב שהכל יהיה דבר מלבד שאתה לא nastya, אתה קטיה. כך הזמן הטוב ביותר בחיים שלך הוא הגרוע ביותר. באופן כללי, כמו שלו.

אליאנס דם

אין אפשרות כי "יום אדום של לוח השנה" יתחיל על ידי לוח זמנים. באופן טבעי, הכל יהיה תלוי בתגובת הלוויין ומאותו איך אתה מקבל את האמצעים. אתה יכול לשים את עצמך בסדר, להחיל מעט חומר סיכה ולהמשיך. אבל יש הזדמנות כי בשבילך, באופן כללי, יצטרך להפריע את התהליך.

הסתיו

שניכם כבר במגבלה, אף אחד מכם כבר שולט על המצב. אתה לא מבין אם אפשר לבלם - בעוד שניהם לא נופלים ללא כוח מהמיטה. יש לציין כי, אבל איך זה פשוט קורה, זה קורה אפילו מוקדם יותר.

הכל בסדר. אף אחד לא יכול היה לחזות. אבל נסו לא להרגיש מאוד לא נוח בגלל זה. זה הולך ככה, כי אחד יכול להמשיך על הרצפה. אם באופן טבעי, כל אחד מכם לא נדרש עזרה דחופה ..

אובייקט זר

ברור, אנחנו כרגע לא על חבר מיני. מעת לעת קורה בלתי צפוי - קונדום אמין סופר שלך, נבחר בדיוק בגודל (AHA..) רק פרץ, כמו זול, כפי שכולם יודעים, כדור מתנפח בחצר במותו.

וזה יהיה טוב, הוא פשוט שבר. אז אין, החלק הגדול, כפי שהיינו מדברים, מוצר הגומי על פי חוק של רשעות, סוף סוף, נשאר לנה של בן לוויה מקסימה שלך. מה זה עכשיו סקס, אם כל הכוחות מתמקדים בחילוץ הבטוח שלו.

ריח גוף

סקס קשור באותה מידה עם איך להתבטא, היגיינה, כמו בהנאה.

לישראל אין דעות קדומות, בזמן שאנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה רק את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה נחשב סימן של מעמד.

ריחות מגעיל הם המדד העיקרי של מעשה מיני רע (במיוחד כאשר הם מדברים על איך אנשים משמשים להיות לידי ביטוי, ליטוף אוראלי).

רק תארו לעצמכם, אתה כבר מזיע, אם יש לך הרבה מים בתחתית. בסופו של דבר, אתה מקלל את עצמך. וכל המחשבות שלך עסוקות רק איך זה פשוט הולך למקלחת.

3 - מוגזם

מעת לעת היקום הוא פשוט לא, באופן כללי, זה עשוי להניח שאתה בילית את הזמן במיטה. לכן, היא שולחת לך בדיקות שונות בצורה של חיות מחמד, אשר, באופן כללי, לקפוץ לתוך המיטה שלך או הולך לאחור.

ילדים הדורשים את תשומת הלב שלך בפרט בשלב זה. את השכנים אשר, לשים את זה בעדינות, להמשיך לדפוק על הדלת ולא מאיים על כי הם נשפכים סוף סוף. הורים, אשר שוטים מפותחים את החוש השישי ויש צורך לגלות איך היום שלך עבר במיוחד כרגע. כל זה הורג סקס.

חלומות מתוקים

יש רגעים כאשר אתה נתקל בחירה קשה - סקס או שינה. למרות הטוב ביותר עייפות, ההורמונים שלך זכה לצייר. ואתה חסר את הרוח להודיע ​​"לא" השותף שלך.

אבל נורא קורה - שינה חפיפה סקס. תאמין לי, אתה לעולם לא רוצה לעשות את זה פעמיים. זכור, הסירוב קטן כל הזמן מאשר נחירה שלך במהלך יחסי מין.

9 כללי סקס ירודה 9

בחיים שלך קרה סקס רע? אל תדאג, אנחנו יודעים איך זה, באופן כללי, להתמודד.

אימוץ האירוע;

In-1, כל הכי מגעיל כבר קרה.

בלידה מוסמכת לחלום לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.

אם המצב לא ניתן לתקן, אתה יכול לשנות כל הזמן את הגישה שלך אליה. ב 2, יש לך, איך אנחנו כל הזמן מדברים, הזדמנות טובה לנתח את המעשים שלך, כך שבקרוב לא לעשות טעויות דומות.

זה לא סוף סוף שווה לנסות לנסות הכל;

כדי לא לצאת, לנסות, לשים את זה קצת, חשיבה. ומאז לפני כמה דקות, איך להתבטא, המוח שלך היה למעשה מאה אחוז נכה, זה בקושי לך לעבוד, זה הפך להיות החלטה נכונה. אל תמהר, הרבה יותר, זה יכול להיות לגמרי שהכל, לשים את זה בעדינות, הוא לא כל כך קריטי, כפי שהוא נראה במבט ראשון.

מכוער, מה אתה רוצה נכון כרגע;

ולנסות להיות פרנק מאוד עם עצמך. התשוקה הראשונה - לרוץ מכל הרגליים? ובכן, את הזכות שלך. כפי שלא היו מוזרה, אבל אבל תנסה לעשות את זה דרך הדלת. רוצה לסגור את gloz ולדמיין כי לא היה שום דבר ולהמשיך - לנסות, מאשר לעזאזל לא צוחק.

אין פירוק;

קליקים רם ואגרופים בהחלט לא נראה לתקן את המין הרע שלך. בדיוק, כמו, כמו רבים באים לידי ביטוי, נאומים עצובים, עם דמעות על העיניים על איך הכל יכול (חייב). כולם יודעים מה אתה מנסה להבין את השאלה הנצחית "מי אשם ומה לעשות?"יְוֹם.

אין קטסטרופה;

תחשוב עם מי זה לא קורה! זה הביטוי ביותר הוא חייב לירות בראש שלך במקום קללות והאשמות. מסכים, לא נעימים, במקומות, אולי מרצקו, אבל הכל חי, בריא. וזה הראשי, כפי שאמא אמרה.

באופן כללי, האם גם אמרה לך, לשים את זה קצת, נראה פורנו. שם, אחרי הכל, את profix של אקרובטים, מוכן 24/7 להתמכר לבידור אהבה רק פעם אחת, רק פעם אחת חווה אורגזמה דיו חזקה ... ואז, כי הכל באמת.

אל תאשים את עצמך או שותף;

אחת מהאנשים חושבים שהטעויות המעומנות ביותר במצב זה. ובכן, בורות, אתה באמת חושב שהכל לא על פי התסריט רק, כפי שכולם אומרים, כי לא היה לך זמן לעדכן את מניקור, לקרוא את הספר על הפיתוי או החמיץ את ההכשרה? באופן טבעי, העובדה היא לא שהוא הורה כי ארוחת ערב כי סלט עם קשת.

נסו לשחות;

הומור כל הזמן עוזר, מאומת. ואכן, טוב, הפנים הקודרים שלך בקושי יהיה, זה נעשה אטרקטיבי. אבל Smirkers כנה וצחוק זיהומיות (לא להתבלבל עם צחוק סוחט!) לגמרי מסוגל להעלות את מצב הרוח ברגע זה מול.

נסו לעשות במשותף לעשות משהו אחר;

מילת מפתח "יחד". ואז, אחרי הכל, כמו אהבה, בסופו של דבר, לעשות את זה - כפי שהיה, כמו טנדם קליי, ופונה עם התבואה הקטנה ביותר - כולם לעצמו. לפעמים אתה חושב, הפעם לא יצא. אבל אף אחד לא ביטל את הכנת ארוחת ערב טעימה.

ובכן, תראו את הזוועה החדשה ביותר ב Vintage תחת שמיכה חמה הוא מרגש יותר. רועדת ולחץ עליו עדיין גוף מהיר. יש לציין כי הרבה יותר, אם לא היה לך זמן להתלבש בתוך בלגן ..

סיכוי שני.

מעת לעת זה קורה כי רגשות, התרגשות, הירח במרקורי מדרדר ואת הנותרים cataclysms באמת שיחק לא את התפקיד האחרון בעובדה כי המין שלך מעצם ההגדרה הפך רע.

אז למה שניכם לא לזרוק אתגר לגורל, הראשון, בעצמך, לא לנסות שוב? מי יודע, ופתאום הפעם ידבר בראש כמו המין הטוב ביותר בעולם, וזה קרה למפגש, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הקפואים ביותר. אל תנסה - אתה לא יודע.

Просмотров: 91 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar