Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:04
היסטוריה של רקדני הצלחה ללכת- yulia

ג'וליה תמיד חלמה לקשור את חייהם בריקוד. היא רקדה מילדות. עדיין מחמישה. הנערה היתה בלניצה מקצועית. היה לה שותף קבוע שאיתו התבצעה תמיד, הלכה לרקוד בערים שונות, ואפילו בחו"ל. הם לא כבשו פרסים על תחרויות שונות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

אבל ג'וליה סיימה את בית הספר, ועל כל דבר שלה, אם הסתיימה. להזמין תחרויות ועל נאומים קונצרטים פשוטים הפכו לבנות אחרות, צעיר יותר, והיא כבר עבר לרקע.

היא נפגעה ועצובה כי הכל היה כל כך. אבל ברגע שהנערה הוזמנה לדבר במסיבה פרטית אחת. שום דבר כמו שזה היה רק ​​הכרחי כדי למלא קצת ריקוד תבערה מהירה כדי לעודד קצת. והיא החליטה לנסות. בכל מקרה, הזדמנות נוספת לרקוד לא היתה. בנוסף, הם הבטיחו לשלם.

הגיע יום המסיבה, וג'וליה איכשהו ירתה. היא מוכנה ביסודיות ליום זה:

  • המציא ריקוד עליז ותבערה מאוד. כל יום חזרו אותו מול המראה, והוסיף כמה משיכות חדשות לייצור כדי לשפר אותו.
  • היא תפרה חליפה יפה מאוד. מעודן וטובטי.
  • בא עם תסרוקת יפה, והתאמן כדי להפוך אותו מראש.
  • המציא איפור שטויות מפואר.
  • ככלל, ג'וליה הכינה בערב, כדלקמן.

    חלומות מתגשמים

    זה כבר מתקרב ליום המסיבה. ג'וליה היתה קצת מודאגת, כי מעולם לא השתתף באירועים כאלה לפני כן. אבל לפני הביצועים התקרבו אליה גברת והתחילה לדבר איתה. הם התקשרו כמעט על הכל. וג'וליה סיפרה לה על כמה היא רוצה לרקוד ולהרוויח בדיוק את זה. אחרי הכל, ריקוד הוא הכיבוש האהוב עליה. בלעדיהם היא פשוט לא מייצגת את חייו. הגברת שהיא הקשיבה בזהירות, ענתה משהו מטושטש, והלך.

    אז הזמן של דיבור ג'וליאן. היא שמטה את כל הפחדים וההתרגשות, והחלה לרקוד. היא רקדה כשזה עושה את זה בפעם האחרונה. האורחים היו בתדהמה. הם אהבו בטירוף את הבחורה הזאת ואיך היא עוברת. כבר באמצע הריקוד, הכול התחיל להכריע ולצרוח "בראבו!!!-. הבחורה היתה רק שמחה עם איך הקהל הזה לקח אותה. ואז היא חשבה שאולי, זה היה אחד ההופעות האחרונות שלה.

    אבל כשג'וליה השתנתה, אותה אישה באה אליה, שהגיעה לפני הביצועים. היא היתה מנהל סוכנות אחת שבה נדרשת רקדנית ללכת לתפקיד קבוע. היא סיפרה לו שהיא פשוט זזה נהדר. ואז שאלה הגברת אם היא עצמה הניחה את הריקוד שביצע לפני האורחים. הנערה השיבה לעצמה, שאחריה הזמין אותה האישה לבקר ביומיים במשרדם כדי להכיר את שאר ההנהגה ולהחליט לבסוף, אם היא מתאימה להם. הדבר היחיד שהיה צריך לעשות ג'וליה היה לקחת כונן הבזק עם שירים שהיא יכולה לבצע ריקוד, ולהיות מוכן לאלתר.

    ג'וליה באה למשרדם, הוצעה למלא כמה ריקודים, ואז הדליקה את המוזיקה והציעה לרקוד עכשיו היא מתחת לשיר הזה. הנערה לא מבולבלת. היא היתה מדהימה. כצפוי, הוצעו לעבודה. ועכשיו היא לא רק עוסקת באדם אהוב, מגלמת את החלום שלו למציאות, היא גם מרוויחה כסף די טוב. כל אחד בטח חלום על רווחים כאלה.

    יש סיכוי כזה ויש לך. אתה רק צריך ליצור קשר עם עיסוי. על הדפים של האתר, תהיה עמדה מתאימה, וזה יהיה די בקרוב. אתה תהיה עצמאית מבחינה כלכלית.

    Просмотров: 5276 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar