Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

00:49
אתה יכול לעבוד באופן רשמי ליווי שווה לעשות זאת?

בנות רבות רוצה לנסות את עצמם בתחום של שירותי פנאי, אבל הם מבולבלים על ידי העובדה כי עבודה זו קשה מאוד לקבל עבודה רשמית. עם זאת, ליווי לא אסור על ידי החקיקה של הפדרציה הרוסית ועובדים מסוימים באופן חוקי עם כל התיעוד הדרוש. אתה נראה אם ​​אתה יכול לעבוד כמו הצלה ואם אתה צריך לעשות את זה בכלל, ויהיה דנו במאמר.

כי לא כל סוכנויות פנוי לעבוד באופן חוקי

כל העניין במסים ובתשומת לבם הגדולה ביותר של החוקים בתחום זה. בזמננו, כולם רוצים להרוויח הרבה באותו זמן לא לפספס את רוב. במרחב הליווי, רק הרבה כסף יהיה מסתובב, ולכן, ואת המסים של משרדי ההכנסה יצטרכו לשלם לא קטן. יתר על כן, מספר העובדים באורגניזם ליווי הוא גם קטן יותר: הם הבנות עצמן ועוזרים ומנהלים. עבור כל אדם מאורגן רשמית, המעסיק חייב גם לשלם אחוז מסוים של רווחים.

באשר תשומת לב רבה יותר מהמשטרה, הכל בגלל העובדה כי כדור ליווי קשור לעתים קרובות לזנות. חלקית זה באמת כזה, כי לפעמים תחת דחף של סוכנויות הגון אנו מסווה מ brocker רגיל. מכאן, המוניטין של חברות אלה שבוצעו באופן בלעדי על ידי שירותים מלווה בגברים לאירועים ופעילויות פנאי.

ניואנס נוסף, כי ארגונים רשמית לא להקליט את העסק שלהם - סודיות ללקוחות. הערב עם עומד אסקוריסטי מפואר הוא יקר, ולכן אנשים בעלי השפעה ישלם שירותים, לדוגמה, ביצוע העברות באינטרנט או באמצעות כרטיס מאובחנת, הנתונים שלהם יישמרו בבסיסים. לא כל אנשי עסקים ומיליונרים היו רוצים מידע על מה שהם משתמשים בשירותי חילוף יכול ללכת למקום כלשהו.

כיצד להסוות משרדים המספקים שירותי פנאי

למרות זאת, ישיבה רשמית בתחום הליווי שוב. סוכנויות מסוימות מעדיפות לנהוג בפעילותם כ"קופות "וגלמו בגלוי לארגונים שלהם, משלמים מסים ועובדים שאורגנו לשתף פעולה עם כל התיעוד המיותר, חוזה התעסוקה ותשלומי הפנסיה.

סוכנויות אחרות מעדיפות ללכת אחרת ולעסוק במתן שירותי ליווי תחת כיסוי של אזורים סמוכים. לדוגמה, זה יכול להיות חברה גיוס לצרכים שונים, סוכנות אירועים (הם מספקים בנות לפעולות, חברות קידום מכירות פעילויות בידור) או סוכנות הדגמים הרגילים. למשרד זה תהיה כתובת פיזית, סדר עם מסמכים, אך על הנייר תוכלו לרשום על ידי המודל או על ידי היזם, אך למעשה כדי לעסוק בשירותי חילוף.

סיורים בליווי בארצות הברית כיצד לבחור אמון...

למעשה, אין בה שום דבר נורא, שכן אזורים אלה הם משהו דומה וזה יהיה קשה להתלונן. סוכנויות פנוי לעבוד תחת מכסה כדי להקל על החיים ואת עצמם ולקוחות, אם כי לא תשומת לב רבה לכוחות ההזמנה. אם החברה מכריזה בגלוי, היא מספקת שירותי זמן ללא תשלום, לעתים קרובות בדיקות בלם למצוא קשר עם זנות או פעילויות בלתי חוקיות אחרות. אבל סוכנות הדוגמנות או חברת הגיוס לא יהיה נשלט כל כך בזהירות, ולכן כולם יוכלו לעבוד בבטחה ללא בעיות מיותרות.

פרו לעבודה רשמית

אחד היתרונות הוא מה שנקרא "החבילה החברתית", אשר לשים בכל אדם עבודה תחת קוד העבודה של הפדרציה הרוסית. יכלול סופי שבוע ששולמו בבית החולים ואפילו בחופשה. כמובן, זה כפוף למצפון של המעסיק. לא כל האורחים של הסוכנויות לכבד את החוקים, ולכן למצוא את כל הגורלים של פרצות בקוד כדי לשלול עובדים של כל ההרשאות בפעולה עבור הרווח שלהם.

ניתן גם לסיים חוזה עבודה עם הסוכנות, אשר יוסבר בבירור על ידי חובות הצדדים. מתי פיטורין או קונפליקט שלא תישאר "באף", ותוכלו לקבל את הכסף שלך ואפילו לנסות צדק, כמו גם לספור פיצוי אם המעסיק אינו עומד בהתחייבויותיו.

יתרון נוסף - שכר רשמי וניכויים פנסיוניים. זה יאפשר לך אם יש צורך, לקחת הלוואה או משכנתא. אין בנק לא יאשר את ההלוואה לאדם שאינו עובד בעצם ולא יכול לספק לפחות ערובה לפירעון שלה. נערות ליווי בהרצליה

העבודה הרשמית בסוכנות ליווי היא הבטוחה ביותר, שכן ארגונים אלה יש בעיקר לשלוט בכל הלקוחות ככל האפשר, כך שאין חירום בישיבות. השערוריות והרעש השטחי אינם נחוצים, ולכן אתה לא יכול לדאוג לגבי הלימות של הלקוחות.

כי זה לא תמיד רווחי לעבוד באופן רשמי

מאז הסוכנויות נאלצות לשלם עמלה גדולה, זה ישפיע על המשכורת שלך. שיעורי לשירותים הם כמעט אותו דבר, אבל אחוז תקבל בזרועותיך יהיה נמוך משמעותית. גם עם משכורות הם יצטרכו לבצע תשלומים, אותו מס על הכנסה וניכויים פנסיוניים. עבור אנשים רבים, זה מינימום משמעותי, כמו בתחום של זמן פנוי, זה עבור רווחים גדולים.

זה עלול לקרות כי המשרד הוא למעשה מקביל לאספקת שירותים אינטימיים תחת כיסוי של סוכנות ליווי. במקרה "זה יכסה" צו כוחות סוכנויות, אתה יכול גם להרוויח בעיות עם החוק, גם אם אתה עובד באופן בלעדי ללא מין. אין זה סביר שמישהו מסוגל להתמודד עם, כי על מסמכים אתה מאורגן רשמית בחברה שביצעה פעילויות בלתי חוקיות, כלומר כי הוא מעורב בכל אלה מחלקים מלוכלכים.

כפי שאתה יכול לראות, אפילו בליווי אתה יכול לעבוד באופן רשמי, עם העיצוב של כל המסמכים ואת הרשומה ברשומת העבודה. איזה סוג של שיתוף פעולה עדיף - כדי לפתור רק אותך. בשל היחס מעורפל כלפי שדה הפנאי ומספר רב של קולות סביב איזקטרים, בנות קשה לבחור לטובת מקצוע זה מעניין ותשלום גבוה. עם זאת, כדאי ללמוד את כל הגוונים בפירוט גדול יותר לפני סירוב אפשרות להפוך את החיים שלך טוב יותר.

Просмотров: 571 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar