Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:03
איך לעשות גברת על שיטות נבדק מציצה

ביחסים תמיד מגיע ברגע שבו אדם חושב "איך לעשות גברת על מציצה?-.

אסקרטים מוכנים לחלום לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, זה בהחלט לא אחד בלבד צדדים שימושיים לעבוד.

אם אדם מתנהג בכוח בכוח ובכוח למאן כפוף לפניו, היא לעולם לא תעשה את זה. בכזה מקרה עדיף לשחק תפקיד פסיבי, להציג את עצמך לנזקקים וקיבל על ידי נקבה ליטוף, בשפתות הנשים, אז זה היה שהילדה תהיה רצון לעשות בחור מציצה.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

1 בסיסי בסיס 2 איך לאבד גברת כדי מציצה

בסיסים בסיסיים

1, ו, בטוח, הדבר הבסיסי ביותר לעשות, לפני שואל את הגברת לעשות מציצה - זה להתקלח. היגיינה אינטימית במקרים כאלה צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר. בקושי אפשר לקחת חבר בפה, אם המכנסיים יגיעו לריח הפוך, אבל אם הכל נקי וסטרילי, אז האפשרות של מציצה גדלה בחדות.

כדי לשפר את הטעם במהלך מציצה, ולפיכך, על מנת להפוך אותו נזק לעשות את זה, אתה יכול להשתמש בטעם עם טעם שאתה יכול לבלוע ללא פחדים. או ניסוי עם שמנת, חלב מרוכז, ריבה, ריבה, או אפילו גלידה. משחקים דומים הם מאוד גידול נשים, ובכן, ומרככים את הטעם של חומר סיכה שפורסמו מהחבר, ו, פירושו, להפוך את התהליך של מציצה יותר מהנה.

אם השיחה הראשונה על Montu קורה ברשת, ולא לחיות, אז יש צורך להתקרב בעיה זו אפילו יותר בעדינות, כי אתה יכול פשוט להזיז את הגברת, אבל לא לראות את האמת, זה יהיה קשה לעשות את זה זה קשה יותר. אם אישה מעולם לא עשה מציצה מוקדם יותר, היא יכולה להיות קשה בהתחלה לחצות חינוך, דעות קדומות, ספקולציות ושאר פקקים. יש צורך להכין אותו לכאורה כזו. שאל איך היא שייכת למין אוראלי, מה שהיא רוצה שהיא עצמה ליהנות ללטף את הלשון, ספוגים, ובסופו של דבר, יכולה להיות מסוגלת לספק תענוג כזה לאדם שלו. באופן דומה, השאלה בהחלט יהיה מסקרן את הגברת, והיא חושבת מאוד מושלם מעליו, גם אם הנושא הולך כמו מגירה ארוכה. אולי תהיה לה ספקות, אבל ההתלהבות תתגבר לחלוטין ואת מציצה 1 היא לוודא את האיש הזה. כך שהאישה הובילה לעשות מציצה, אתה יכול להתחיל עם חיבה אוראלית בלי עזרה של אחרים על ידי הפיכת cunnilingus שלה. ב 99% מהמקרים, לאחר גישה כזו, אישה עצמה רוצה לעשות מציצה בסמל של הכרת תודה לאדם, כי הוא לא היה מרוצה, אז לפחות ניסיתי לעשות את זה, וזה לא טרח שלה, אבל אומר, והיא יכולה לבטוח בו ולעשות גובה. השיטה נבדקת יותר. שיטה נפוצה נוספת היא הביטוי: "אף אחד לא סיפק אותי בעבר עם ליטוף אוראלי". יש צורך לומר את זה עם קצת חרטה, עצב בעיניים, כאילו זה היה האכזבה הענקית ביותר שאדם הבין בחיים. האישה בוודאי רוצה לבדוק ולחוות את הידע שלה ואת הכשרונות, עושה אדם של מציצה. היא תרצה לגדל אותו במצב הרוח ולהניא את העובדה שהיא לא מסוגלת בהצטיינות מתוך מציצה (אם כי זה לא נכון). האישה ינסה כי אף פעם לא, יעשה הכל לאיש בצורה מושלמת. רק ביסודו לשמור בראש כי עם אישה אחת פעמיים השיטה לא יעבוד. אז תצטרך לומר שהיא תהיה הטובה ביותר של הטוב ביותר בעולם ואני רוצה לקבל זמן נוסף. אישה אשר שיבח על ידי בן זוגו לא סביר לסרב שוב לתת לו סיפוק של היום, ובאותה עת וטען בעיניו, מראה כי הוא לא מוצא את הטוב ביותר בכולה. גברים רבים לדמיין את עצמם עבור מומחי מין, ממליצים פשוט להגיד "לגרום לי מציצה", טוב, או פשוט לטפס על הגברת ואת החצוף מקל את הזין שלה בפיו. ככל הנראה, אנשים כאלה חושבים שאם יש להם ביצים, הם צריכים, מה שנקרא, "להיות עם הביצים", להיות גברים. לא גברת אחת מכבדת עצמית לא יאהב את הטון ההזמנה, צווים, אם זה, באופן טבעי, אינו מאהב של מזוכיזם וסעיף לחמניות אחרות BDSM BDSM. לעשות מציצה מ politeness - בבקשה, לפי מצביע - לעולם לא.

כדי למלא את השאיפות שלך בישראל פשוט, במקרה שאתה מודל אלגנטי מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל ניתן לקבל מ 2,600 יורו.

לכן, אין צורך להשתמש בשיטה זו "מוכחת ועבודה". אחת מאפשרויות העבודה בעצם היא מאוד התרגשות. האיש צריך להתחיל ולרגש גברת עם נשיקות, מלטף, מלטף, מילים, כך שזה היה מוכן לכל דבר כדי להעמיק. ובכן מסייע בעניין כזה של אלכוהול, אבל בכמויות קטנות (אין צורך להשתכר לפני infamaging, עבור חוויה דומה, האישה תודה בהחלט. אלכוהול משחרר היטב, מגדיל את הרצון, הרגשיות, מוסיף תשוקות. במצב כזה של שיכרון אור, האישה גם ללא בקשות היא מסוגלת לעשות גבר מציצה, כי היא רוצה "משהו כמו", אם סקס סטנדרטי ברור בתנוחה מיסיונרית.

איך להישען על הגברת כדי blowjob2

כל גבר חייב לשמור על הראש שלי שאם הוא מבקש גברת לעשות מציצה, אז הוא צריך להיות מוכן לעבוד את הפה שלי בעצמי, כמו הבנות, בדרך כלל, לעשות הכל על פי העיקרון "אתה אני - אני". ואולי רק רוצה לפנק את עצמך עם תענוג כזה עם אישה מוכרת אחרת. מה לעשות? איך לעשות גברת על מציצה? התשובה לשאלה זו במאמר זה.התוכן של המאמר

Просмотров: 3325 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar